"Ми перейшли до епохи ідей", - Кевін Робертс
Культура

"Ми перейшли до епохи ідей", - Кевін Робертс

Всі блоги
Сергій Зінченко
активний

Новини УКРАЇНИ І СВІТУ

Найгарячіші новини за:

День Тиждень
Всі новини

735

0


"Ми живемо в світі, який американці називають світом VUCA - нестабільному, невизначеному, складному і неоднозначному (VUCA - абревіатура від volatility, uncertainty, complexity і ambiguity). Саме такий сьогоднішній світ - і він не збирається змінюватися. І це дуже цікавий час для креативних людей, адже старі робочі моделі не працюють. Менеджмент помер. Маркетинг помер. Стратегія померла. Такі думки видатного маркетолога Кевіна Робертса озвучують Startup News

 

На думку Кевіна Робертса, ми перейшли до епохи ідей. Раніше для того, щоб щось змінити, потрібні були гроші, зв'язки, влада. Сьогодні для цього потрібен лише комп'ютер, Youtube і Facebook. І, звичайно ж, хороша ідея. З цими інструментами можна змінити світ за 12 годин, - переконаний Робертс.

Для того, щоб перемогти в VUCA-світі, треба зрозуміти, що важливе не нове, а актуальне, тому що воно приносить людям радість вже тут і зараз.

Кевін Робертс переконаний: ми перейшли від економіки уваги до економіки участі. Все, що ми робимо, повинно залучати і залучати. Старі моделі маркетингу та менеджменту однобічні, а сьогодні люди хочуть брати участь у всьому самі - писати твіти, блоги, фотографувати, ділитися думками і враженнями. Від епохи потоку інформації ми переходимо до епохи натхнення. Маркетинг повинен надихати людей на дію.

Сергій Зінченко
активний

Читайте також!

Новини УКРАЇНИ І СВІТУ

Найгарячіші новини за:

День Тиждень
Всі новини

Коментарі (0)

Ввійдіть в систему , щоб мати можливість коментувати.

735

0